המשנה לראש המל"ל אבריאל בר יוסף הוא החשוד בשוחד

    יוסי אשר No Comments on המשנה לראש המל"ל אבריאל בר יוסף הוא החשוד בשוחד

    הותר לפרסום כי סגן ראש המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף הוא החשוד בשוחד מרמה והפרת אמונים • שלשום נחקר בר יוסף על ידי היחידה לחקירות הונאה ושוחרר בתנאים מגבילים • פרקליטו: "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים אינטרסנטיים"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    הבוקר הותר לפרסום כי המשנה לראש המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף חשוד בשוחד.

    בר יוסף, היה מועמדו של ראש הממשלה נתניהו לתפקיד ראש המל"ל, והוא חשוד בשורת עבירות שוחד, הלבנת הון מרמה והפרת אמונים – כך הותר הבוקר לפרסום.

    שלשום נחקר בר יוסף על ידי היחידה לחקירות הונאה ושוחרר בתנאים מגבילים, בהם מעצר בית למשך חמישה ימים. החוקרים גם ערכו חיפוש בביתו והחרימו ציוד.

    על פי תחקיר "ידיעות אחרונות" מיולי האחרון, במסגרת תפקידו קידם בר יוסף  את ענייניהם של אנשי עסקים גרמנים המקורבים לו, חיים רוזבסקי ומייקל הרצוג, במשק הגז הישראלי. המשטרה חושדת שהוא עשה זאת בתמורה לשוחד, בין היתר באמצעות הטבות וכספים לו או לבני משפחתו, ומבלי שדיווח כדין על הקשר ביניהם.

    מהמשטרה נמסר כי החקירה נמצאת בראשיתה ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. פרקליטו של בר יוסף, עו"ד ז'ק חן, מסר כי "מדובר בנושאים שהתפרסמו בעבר מטעם גורמים אינטרסנטיים, ושכעת המשטרה בודקת אותם. מרשי משתף פעולה בחקירה, ואני בטוח שבסופה יתברר כי אין לטענות כלפיו כל שחר".



    0 תגובות